interesting news

newsroom

Read the latest Press Releases, interviews, reviews and articles

CLIA: Ηγετικός ο ρόλος της βιομηχανίας κρουαζιέρας στην εφαρμογή πρακτικών που προστατεύουν το περιβάλλον

Τι δείχνει η Έκθεση για τις Περιβαλλοντικές Τεχνολογίες και Πρακτικές που παρουσίασε η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας για το 2020; Tην πρόοδο που συνεχίζουν να κάνουν τα κρουαζιερόπλοια των μελών της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) στην ανάπτυξη και την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών και πρακτικών για την επίτευξη χαμηλότερων εκπομπών αερίων του άνθρακα, υψηλότερων αποδόσεων και ενός καθαρότερου θαλάσσιου περιβάλλοντος, εν πλω και στα λιμάνια, επιβεβαιώνει η Έκθεση Περιβαλλοντικών Τεχνολογιών και Πρακτικών της Παγκόσμιας Βιομηχανίας Κρουαζιέρας της CLIA για το 2020, η οποία εκπονήθηκε από την Oxford Economics. Παρότι τα κρουαζιερόπλοια αντιστοιχούν σε πολύ λιγότερο από το 1 τοις εκατό της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας, η τελευταία έκθεση τεκμηριώνει πώς οι εταιρείες κρουαζιέρας έχουν αναλάβει ηγετικό ρόλο στην υιοθέτηση θαλάσσιων τεχνολογιών που ωφελούν το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Έως σήμερα, η βιομηχανία κρουαζιέρας έχει επενδύσει πάνω από 23,5 δισ. δολάρια σε πλοία με νέες τεχνολογίες και καθαρότερα καύσιμα, με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα και την επίτευξη υψηλότερων αποδόσεων. Τα μεγέθη αυτά συνιστούν αύξηση της τάξης του 1,5 δισ. δολαρίων σε σχέση με τα αποτελέσματα της έκθεσης του 2019. «Ακόμα και την ώρα που εργαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε και να ξεπεράσουμε τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19, η βιομηχανία κρουαζιέρας παραμένει δεσμευμένη σε ένα καθαρότερο και πιο βιώσιμο μέλλον. Έχοντας ήδη επενδύσει πάνω από 23 δισ. δολάρια σε πλοία με νέες τεχνολογίες και καθαρότερα καύσιμα, όπως συστήματα καθαρισμού καυσαερίων και υγροποιημένο φυσικό αέριο, μπορώ μόνο να φανταστώ τι θα επιτύχουμε μαζί τα επόμενα δέκα χρόνια και πέρα από αυτά», δήλωσε η Kelly Craighead, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της CLIA. «Αυτή η Έκθεση επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας για περιβαλλοντική βιωσιμότητα και οφείλω να συγχαρώ τα μέλη μας για τον πρωταγωνιστικό ρόλο τους στην υιοθέτηση των υψηλότερων προτύπων υπεύθυνου τουρισμού». Οι εταιρείες-μέλη της CLIA ήταν οι πρώτες από τον ναυτιλιακό κλάδο που δεσμεύτηκαν δημόσια για τη μείωση του ποσοστού εκπομπών αερίων του άνθρακα κατά 40% έως το 2030, σε σύγκριση με το 2008. Όπως σημειώνεται στη φετινή Έκθεση, τα κρουαζιερόπλοια των μελών της CLIA συνεχίζουν να εργάζονται επιμελώς για να επιτύχουν τέτοιους φιλόδοξους στόχους και να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες. Στο πλαίσιο αυτό, σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί στους ακόλουθους τομείς:
  • Καύσιμο LNG * – Η Έκθεση του 2020 διαπίστωσε ότι το 49% της νέας χωρητικότητας κρουαζιερόπλοιων θα βασίζεται στη χρήση LNG ως βασικού καυσίμου, ποσοστό που συνιστά αύξηση κατά 51% της συνολικής χωρητικότητας σε σύγκριση με το 2018.
  • Συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (EGCS) * – Περισσότερο από το 69% της παγκόσμιας χωρητικότητας κρουαζιερόπλοιων χρησιμοποιεί EGCS για να καλύψει ή και να υπερβεί τους στόχους της μείωσης εκπομπών αερίων του άνθρακα, καταγράφοντας αύξηση κατά 25% σε σύγκριση με το 2018. Επιπλέον, το 96% των νέων κρουαζιερόπλοιων που δεν κάνουν χρήση LNG θα έχουν εγκαταστημένα EGCS, αύξηση κατά 21% σε σύγκριση με το 2019.
  • Συστήματα Προηγμένης Επεξεργασίας Λυμάτων – Το 99% των νέων κρουαζιερόπλοιων που παραγγέλλονται έχουν συστήματα προηγμένης επεξεργασίας λυμάτων (ανεβάζοντας τη παγκόσμια χωρητικότητα κρουαζιερόπλοιων στο 78,5%) και επί του παρόντος το 70% της χωρητικότητας του στόλου κρουαζιέρας της CLIA εξυπηρετείται από συστήματα προηγμένης επεξεργασίας λυμάτων (αύξηση 5% σε σχέση με το 2019).
  • Ικανότητα παράκτιας ενεργειακής υποστήριξης – Στα λιμάνια, τα κρουαζιερόπλοια εξοπλίζονται όλο και περισσότερο με τεχνολογία που επιτρέπει την παράκτια ηλεκτροδότησή τους, επιτρέποντας έτσι στους κινητήρες να απενεργοποιούνται. Μάλιστα υπάρχουν πολλές συνεργασίες με λιμάνια και κυβερνήσεις για την αύξηση διαθεσιμότητας αυτής της τεχνολογίας.
–            Το 75% της νέας χωρητικότητας θα είναι είτε εξοπλισμένα με συστήματα παράκτιας ηλεκτροδότησης ή διαμορφωμένα ώστε τα συστήματα αυτά να προστεθούν στο μέλλον. –            Το 32% της παγκόσμιας χωρητικότητας (αύξηση 13% από το 2019) είναι εξοπλισμένο με συστήματα παράκτιας ηλεκτροδότησης σε 14 λιμάνια παγκοσμίως όπου αυτή η δυνατότητα παρέχεται σε τουλάχιστον μία θέση πλαγιοδέτησης στο λιμάνι. Η πρόοδος σε όλους αυτούς τους τομείς επιβεβαιώνει τη σταθερή θέση της CLIA ότι είναι απαραίτητο και επείγον να εξισορροπηθεί η ανάπτυξη του κλάδου με πολιτικές και τεχνολογικές αλλαγές που συμβάλλουν στην προστασία του αέρα και των ωκεανών όπου δραστηριοποιείται η βιομηχανία κρουαζιέρας. «Η βιομηχανία κρουαζιέρας εργάζεται καθημερινά για να βελτιώσει τις προσπάθειές της για υπεύθυνες πολιτικές τουρισμού και αναγνωρίζει ότι οι συνεχείς και σημαντικές επενδύσεις στην έρευνα είναι ζωτικής σημασίας για τον εντοπισμό και την παραγωγή νέων καυσίμων και συστημάτων κίνησης των πλοίων», δήλωσε ο Adam Goldstein, Πρόεδρος της CLIA Global, και πρόσθεσε: «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η CLIA, μαζί με άλλους εταίρους του ναυτιλιακού τομέα, έχει προτείνει τη δημιουργία και τη χρηματοδότηση ενός Συμβουλίου Έρευνας και Ανάπτυξης με κονδύλια 5 δισ. δολαρίων, που θα είναι αφιερωμένο στη συνεργατική προσπάθεια για τον εντοπισμό των τεχνολογιών και των πηγών ενέργειας που θα προσφέρουν επιπλέον ευκαιρίες για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και να ανταποκριθούμε στους φιλόδοξους στόχους που θέτει ο Διεθνής Οργανισμός Ναυσιπλοΐας (ΙΜΟ)». Από την πλευρά της, η κα Μαρία Δεληγιάννη, Γενική Διευθύντρια Ανατολικής Μεσόγειου της CLIA, παρουσίασε τα βασικά συμπεράσματα της Έκθεσης στη Σύνοδο Βιωσιμότητας Θεσσαλονίκης (Thessaloniki Sustainability Summit) με τίτλο «Βιώσιμες Πόλεις και Λιμάνια», που πραγματοποιήθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τη «βιώσιμη ναυτιλία», η κα Δεληγιάννη τόνισε: «Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, η δέσμευσή μας να συνεισφέρουμε τα μέγιστα στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα παραμένει ψηλά στην ατζέντα μας. Η προστασία του περιβάλλοντος και των προορισμών που επισκεπτόμαστε είναι επιχειρηματική επιταγή για τις εταιρείες κρουαζιέρας». Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.cruising.org.   Σχετικά με τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)Ένας κλάδος, Μια Φωνή Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) συνιστά τη μεγαλύτερη παγκοσμίως εμπορική ένωση κρουαζιερόπλοιων, παρέχοντας μια ενιαία φωνή και έναν κορυφαίο θεσμικό φορέα για την παγκόσμια κοινότητα της κρουαζιέρας. Η Ένωση διαθέτει 15 γραφεία παγκοσμίως με εκπροσώπους στην Βόρεια και Νότια Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία και την Αυστραλία, και είναι αφοσιωμένη στην ανάδειξη της ταξιδιωτικής εμπειρίας με κρουαζιερόπλοιο, υποστηρίζοντας πολιτικές και πρακτικές που προωθούν ένα ασφαλές, υγιές και βιώσιμο περιβάλλον στα κρουαζιερόπλοια,. Η Κοινότητα της CLIA περιλαμβάνει τις κορυφαίες εταιρείες κρουαζιέρας σε ωκεανούς, ποταμούς και ειδικούς προορισμούς, μια εξαιρετικά εκπαιδευμένη και πιστοποιημένη κοινότητα ταξιδιωτικών πρακτόρων, προμηθευτές και συνεργάτες της κρουαζιέρας από τους τομείς των λιμένων και προορισμών, της κατασκευής πλοίων, των προμηθειών και επιχειρηματικών υπηρεσιών. Η αποστολή του οργανισμού είναι να αποτελεί τον ενιαίο εκείνο παγκόσμιο οργανισμό που βοηθά τα μέλη του να επιτύχουν, υποστηρίζοντας, εκπαιδεύοντας και προωθώντας τα κοινά συμφέροντα της κοινότητας της κρουαζιέρας. Για πρόσθετες πληροφορίες επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://cruising.org ή ακολουθήστε τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας στις σελίδες της CLIA στο Facebook, Twitter και LinkedIn.
interesting news

newsroom

Read the latest Press Releases, interviews, reviews and articles

Cruise Lines International Association (CLIA) Releases 2020 Environmental Technologies and Practices Report

Annual report affirms cruise industry leadership and progress in maritime environmental protection practices Cruise Lines International Association (CLIA), the leading voice of the global cruise industry, released today the Global Cruise Industry Environmental Technologies and Practices Report produced by Oxford Economics. The report highlights the progress that CLIA oceangoing cruise line members continue to make towards the development and implementation of advanced technologies and practices to achieve lower emissions, greater efficiencies, and a cleaner environment onboard, at sea and in port. While cruise ships comprise far less than 1 percent of the global maritime community, the latest report substantiates how cruise lines have taken a leadership role in the adoption of maritime technologies that benefit the entire shipping industry. To date, the cruise industry has invested over $23.5 billion in ships with new technologies and cleaner fuels to reduce air emissions and achieve greater efficiency. This is a $1.5 billion USD increase over the 2019 report findings. “Even as we have worked to address and overcome the impacts of COVID-19, the cruise industry remains committed to a cleaner, more sustainable future. With over $23 billion invested in ships with new technologies and cleaner fuels, such as exhaust gas cleaning systems and liquified natural gas, I can only imagine what we will accomplish together in the next ten years and beyond,” said Kelly Craighead, president and CEO of Cruise Lines International Association (CLIA). “This report affirms our commitment to environmental sustainability and I commend our members for their continued leadership and demonstration of the highest standards of responsible tourism.” CLIA cruise lines were the first to publicly commit as a maritime sector, to reduce the rate of carbon emissions by 40% by 2030 compared to 2008. As noted in the report, CLIA oceangoing cruise line members continue to work diligently to achieve ambitious goals like this and meet rising expectations. Substantial progress has been achieved in the following areas:
  • LNG Fuel* – The 2020 report found 49% of new build capacity will rely on LNG fuel for primary propulsion, a 51% increase in overall capacity compared to 2018.
  • Exhaust Gas Cleaning Systems (EGCS)* – More than 69% of global capacity utilizes EGCS to meet or exceed air emissions requirements, representing an increase in capacity of 25% compared to 2018. Additionally, 96% of non-LNG new builds will have EGCS installed, an increase in capacity of 21% compared to 2019.
  • Advanced Wastewater Treatment Systems – 99% of new ships on order are specified to have advanced wastewater treatment systems (bringing global capacity to 78.5%) and currently 70% of the CLIA oceangoing cruise line fleet capacity is served by advanced wastewater treatment systems (an increase of 5% over 2019).
  • Shore-side Power Capability – In port, cruise ships are increasingly equipped with the technology to allow delivery of shoreside electricity, thus allowing engines to be switched off, and there are many collaborations with ports and governments to increase the availability.
    • 75% of the new build capacity is either committed to be fitted with shore-side electricity systems or will be configured to add shore-side power in the future.
    • 32% of global capacity (up 13% since 2019) are fitted to operate on shore-side electricity in the 14 ports worldwide where that capability is provided in at least one berth in the port.
The progress across these multiple areas demonstrate CLIA’s view that it is integral, urgent, and feasible to balance fostering growth with policy and technology changes that help preserve the air and oceans in which the industry operates. “The cruise industry works every day to advance its responsible tourism efforts and recognizes that continued and greater investment in research is critical to identifying and producing new fuels and propulsion systems,” said Adam Goldstein, Chairman of CLIA Global. “This is why CLIA along with other  maritime sector partners have proposed to establish and fund a $5B Research and Development Board dedicated to working collaboratively across the sector to identify the technologies and energy sources that will provide additional opportunities to lessen our environmental footprint and meet the ambitious goals set by the IMO.” Maria Deligianni, National Director Eastern Mediterranean at CLIA, presented the key highlights of the report in the Thessaloniki Sustainability Summit “Sustainable Cities and Ports” which was held on 7 September. During the discussion about “sustainable shipping”, Mrs. Deligianni highlighted that: “Despite the challenging times, our commitment to do our part in environmental sustainability remains high in our agenda. Protecting the environment and the destinations we visit is a business imperative”.   For more information, please visit cruising.org.   About Cruise Lines International Association (CLIA) Cruise Lines International Association (CLIA) is the world’s largest cruise industry trade association, providing a unified voice and leading authority of the global cruise community. The association has 15 offices globally with representation in North and South America, Europe, Asia and Australasia. CLIA supports policies and practices that foster a safe, secure, healthy and sustainable cruise ship environment and is dedicated to promoting the cruise travel experience. Members are comprised of the world’s most prestigious ocean, river and specialty cruise lines; a highly trained and certified travel agent community; and cruise line suppliers and partners, including ports & destinations, ship development, suppliers and business services. The organisation’s mission is to be the unified global organisation that helps its members succeed by advocating for, educating on and promoting the common interests of the cruise community. For more information please visit the website www.cruising.org or follow CLIA in Facebook, in Twitter and LinkedIn.

want to get extrovert?

let's talk!