interesting news

newsroom

Read the latest Press Releases, interviews, reviews and articles

Η χρήση του κινητού στις ηλεκτρονικές συναλλαγές

Διαβάζοντας τα… μηνύματα της αγοράς!  
  • Σχεδόν διπλασιασμός του τζίρου για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που αξιοποιούν το sms marketing
  • 1 στους 4 καταναλωτές χρησιμοποιεί το κινητό του για να συγκρίνει τιμές ακόμα και τη στιγμή που κάνει τις αγορές του
Με το τοπίο στην αγορά να αλλάζει ταχύτατα, έχοντας πλέον σε θέση πρωταγωνιστή τις έξυπνες κινητές συσκευές και τις online συναλλαγές, η επικοινωνία με τον καταναλωτή περνά σε άλλο επίπεδο, γίνεται προσωπική, άμεση και γρήγορη. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΣΗΕ), έως το τέλος του 2019 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα θα φτάσει τα 4 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ την ίδια ώρα το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών που έχουν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά για να αγοράσουν κάτι έχει αυξηθεί από 27% το 2012 σε πάνω από 40% στο τέλος του 2018. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν τόσο τη δυναμική του e-commerce όσο και την αντίστοιχη ανάγκη των επιχειρήσεων για άμεση και εύκολη επικοινωνία με τους καταναλωτές, μέσα από τα κανάλια που οι ίδιοι επιλέγουν στην καθημερινότητά τους. Σε αυτό το πλαίσιο, το κινητό τηλέφωνο γίνεται «εργαλείο» τόσο για τον καταναλωτή όσο και για την επιχείρηση, τόσο πριν από τη διαδικασία των αγορών όσο και κατά τη διάρκεια της. Είναι χαρακτηριστικό ότι 1 στους 4 καταναλωτές χρησιμοποιεί το κινητό του για να συγκρίνει τιμές ακόμα και τη στιγμή που ετοιμάζεται να κάνει μία αγορά, ενώ οι πληρωμές μέσω κινητού αναμένεται να ξεπεράσουν το 40% των συνολικών συναλλαγών στις μεγάλες αγορές των ΗΠΑ, της Κίνας και της Ε.Ε. (Πηγή: GfK International Retail and Consumer Insights – Tech Trends 2017) Με το 85% των online καταναλωτών στην Ελλάδα να πραγματοποιούν το 80% των αγορών τους σε εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα (στοιχεία ΕΣΗΕ), οι ελληνικές επιχειρήσεις που αναπτύσσουν διαρκώς τα e-shops τους καλούνται να αναπτύξουν και τα αντίστοιχα κανάλια επικοινωνίας και μάλιστα στην κατεύθυνση της πιο προσωπικής και άμεσης επικοινωνίας. ΔΤ SMSAPI_SMS KAI ECOMMERCE Κανάλι αύξησης πωλήσεων και επισκεψιμότητας το sms Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι η επικοινωνία μέσω του κινητού τηλεφώνου είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης των καταναλωτών και αναδεικνύουν το sms σε ισχυρό εργαλείο marketing, με εντυπωσιακή αποδοχή από τους καταναλωτές. Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, ότι σύμφωνα με στοιχεία του SMSAPI Report 2018 περισσότεροι από 35% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να δώσουν τον αριθμό του τηλεφώνου τους προκειμένου να λαμβάνουν καλύτερη ενημέρωση και προσφορές για τις αγορές τους. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων του Google Analytics μετά από καμπάνια sms μεγάλης αλυσίδας λιανικού εμπορίου, η επισκεψιμότητα του ιστότοπου της αλυσίδας αυξήθηκε κατά 100%, κατά 60% αυξήθηκε ο αριθμός νέων χρηστών, ενώ καταγράφηκε αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά περισσότερο από 88%! Με απλά λόγια, αποδεικνύεται ότι ένα σύντομο μήνυμα sms μπορεί να αποτελέσει μία μεγάλη ώθηση για να αποφασίσει ο καταναλωτής να κάνει μία αγορά. Χάρη στην άμεση και γρήγορη επικοινωνία που προσφέρει το sms, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τους πελάτες τους και να επηρεάζουν τον όγκο πωλήσεων, ειδικά όταν θέλουν να ανακοινώσουν εκπτώσεις, προσφορές ή νέα προϊόντα. Αυτό έχει εφαρμογή στον ευρύτερο κλάδο του εμπορίου και των υπηρεσιών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το εμπόριο προϊόντων τεχνολογίας αλλά και την εστίαση. Ιδιαίτερα οι μεγάλες αλυσίδες αυτών των κλάδων, μέσω του sms «χτίζουν» όχι μόνο σταθερό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους αλλά και δυναμικά «loyalty clubs», με τακτικούς πελάτες οι οποίοι λαμβάνουν συνεχείς ενημερώσεις και απολαμβάνουν ειδικά προνόμια και προσφορές, σε μια σχέση με αμοιβαία οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές!   Κάντε το σωστά! Σε κάθε περίπτωση, το σημαντικό για την επιτυχία της χρήσης του sms marketing είναι να γίνεται με τον σωστό τρόπο. Ποιος είναι αυτός; Άριστο περιεχόμενο, επιλογή της κατάλληλης ομάδας στόχου και τήρηση των προτιμήσεων και των επιλογών απορρήτου του κοινού. Με άλλα λόγια, πρέπει να υπάρχει απόλυτη συμμόρφωση με τις οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο και τις απαραίτητες άδειες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα. Αυτό ακριβώς εξασφαλίζει η συνεργασία με έναν αξιόπιστο και έμπειρο συνεργάτη όπως η SMSAPI, η οποία με δυνατότητα αποστολής έως και 7 εκατ. sms ανά ώρα και συνολικά 990 εκατ. sms το 2018 πρωτοπορεί στην επικοινωνία μέσω sms, αξιοποιώντας 12 χρόνια εμπειρίας και συνεργασίας με περισσότερους από 7.000 ικανοποιημένους πελάτες. Αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του sms μάρκετινγκ ή θέλετε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες sms απολύτως συμβατές με τις σχετικές οδηγίες και κανονισμούς, μπορείτε να επισκεφτείτε την ελληνική έκδοση του website της SMSAPI εδώ.
interesting news

newsroom

Read the latest Press Releases, interviews, reviews and articles

Use of mobile devices in electronic transactions

Reading the markets’…messages!
  •  Turnover almost doubles when retailers use sms marketing tools
  • 1 out of 4 consumers use their mobile device to compare prices even during purchase
 With the markets’ landscape changing rapidly, with smart phones and online transactions leading the way, consumers’ communication moves to another level, becoming more personal, immediate and fast.  According to the forecasts of the Hellenic Electronic Commerce Association (ESEE), by the end of 2019 the turnover of e-commerce in Greece will reach 4 billion euros, increased by 8% compared to 2018, while at the same time the percentage of those aged 16 to 74 who have used the internet at least once to buy something have risen from 27% in 2012 to over 40% by the end of 2018. These figures show both the dynamics of e-commerce and the related need of businesses for direct and simple communication with consumers through the channels they choose in their everyday lives.  In this context, mobile devices turn into a “tool” for both the consumers and the businesses, both before and during the purchase process. It is worth mentioning that 1 out of 4 consumers use their mobile device to compare prices even during the purchase process while mobile payments are expected to exceed 40% of total transactions in major markets of USA, China and EU. (Source: GfK International Retail and Consumer Insights – Tech Trends 2017) While 85% of online Greek consumers choose to shop from domestic online stores at a percentage of 80% vs international online stores (ESET data), the Greek companies that are constantly developing their e-shops also face the challenge of having to develop their respective channels of communication in in a more personal and direct way. SALE (1) SMS as a channel that increases sales and traffic The above data confirms that sms communication is the most direct and effective way to reach consumers and highlights that sms is a powerful marketing tool with impressive consumers’ reception. It is also characteristic that according to SMSAPI Report 2018, more than 35% of consumers are willing to give their phone number to get better information and offers for their purchases. The numbers speak for themselves: according to a large retail chains’ Google Analytics data analysis, after undertaking a sms campaign, the retail store saw its website traffic increase by 100%, 60% increase in the number of new users, and an increase in the volume of sales by more than 88%! In simple words, it turns out that a short sms message can be a great boost in order for the consumer to proceed to purchase. Thanks to the instant and fast communication of sms, businesses are able to keep constantly in touch with their customers and influence sales volume, especially when they want to announce discounts, offers or new products. This is applicable to the wider trade and services industry, with a characteristic example in the tech products commerces but also in the food services sector. Particularly the big retail chains of these sectors, through sms marketing, “build” not only a stable communication channel with their customers but also strong “loyalty clubs” with regular customers who receive constant updates and enjoy special privileges and offers in a relationship with mutual benefits for both businesses and consumers!   Do it right! In any case, the important thing for a successful sms marketing campaign is to do it the right way. Which is; Excellent content, selection of the right target group and keeping your audience’s privacy regarding their preferences and choices. In other words, there must be fully compliant with the instructions on content and the necessary permits related to personal data. This is ensured through the cooperation with a reliable and experienced partner such as SMSAPI, capable of sending up to 7 million SMS per hour and a total of 990 million SMS in 2018 thus pioneering in SMS communication, with 12 years of experience and collaboration with more than 7,000 satisfied customers. If you wish to receive more information about the possibilities of SMS marketing or want to use SMS services that are fully compliant with the relevant instructions and regulations, you can visit the Greek version of the SMSAPI website here.  

want to get extrovert?

let's talk!