interesting news

newsroom

Read the latest Press Releases, interviews, reviews and articles

Παγκόσμια και Πανευρωπαϊκή επιτυχία: Η AOC είναι η #1 παγκοσμίως στις gaming οθόνες

Άμστερνταμ, 12 Ιανουαρίου 2021 – Η εξειδικευμένη εταιρία οθονών AOC ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της αγοράς από το Context, στο τρίτο τρίμηνο του 2020, η εταιρία κατέχει και πάλι την πρώτη θέση στην αγορά των gaming οθονών (120Hz και άνω) σε όλη την Ευρώπη, με  μερίδιο αγοράς 27%, συνεχίζοντας την ηγετική της θέση ήδη από το τρίτο τρίμηνο του 2019 (Q3-2019). Επιπλέον, σύμφωνα με το IDC Quarterly Gaming Tracker Q2 2020, η AOC έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (20%) στις gaming οθόνες παγκοσμίως. Οι gaming οθόνες ορίζονται ως οθόνες με ρυθμό ανανέωσης 100 Hz και άνω, οι οποίες είναι απαραίτητες για τους ανταγωνιστικούς gamers ώστε να έχουν την ταχύτερη και ομαλότερη εμπειρία και να νικήσουν τους αντιπάλους τους. Καλύπτοντας μία ευρεία γκάμα gaming οθονών με μεγέθη που κυμαίνονται από 21,5” έως 49”, διάφορες αναλογίες διαστάσεων (16:9, 21:9, 32:9), αναλύσεις από Full HD έως Ultra HD και άνω (5120×1440), με ρυθμούς ανανέωσης έως και 240 Hz και χρόνους απόκρισης τόσο χαμηλούς όσο 0,5 ms, η AOC προσφέρει μία gaming οθόνη για χρήστες οποιουδήποτε προϋπολογισμού και απαιτήσεων. Η αγορά των gaming οθονών επεκτάθηκε ραγδαία το τελευταίο τρίμηνο, με   αύξηση του όγκου 126% σε όλες τις gaming οθόνες που πωλήθηκαν σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Με το λανσάρισμα της πρώτης οθόνης gaming το 2014 και του premium gaming brand AGON το 2016, η AOC δεν είναι νεοφερμένη στην αγορά και κατανοεί το πάθος και τις επιθυμίες των gamers. Η AOC συνεργάστηκε επιπλέον, με τον επιτυχημένο e-sports οργανισμό G2 Esports και χορήγησε ποικίλες άλλες διοργανώσεις gaming σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των τουρνουά της Red Bull και τα ESL τουρνουά, αποδεικνύοντας ότι οι gaming οθόνες της είναι άξιες ακόμα και για τις πιο εκλεκτές gaming προσωπικότητες. Οι παράγοντες που συμβάλλουν στην τεράστια επιτυχία της AOC περιλαμβάνουν τη βραβευμένη σειρά G2 series που κυκλοφόρησε πέρυσι, η οποία έλαβε την έγκριση των gamers και κέρδισε πολυάριθμα βραβεία όπως το “Best Gaming Monitor” και το “Best Budget Gaming Monitor” για την οθόνη 24” 24G2U με 144 Hz ρυθμό ανανέωσης και ζωντανό IPS panel. Στην Ευρώπη, η AOC αύξησε το ηγετικό της μερίδιο αγοράς 23% το Q3 του 2019 σε 27% το Q3-2020 με μία αύξηση 4% από χρόνο σε χρόνο και 6% από το προηγούμενο τρίμηνο (Q2-2020). Αυτή η σημαντική επιτυχία είναι επίσης εμφανής από το γεγονός ότι η AOC αύξησε εντυπωσιακά τον όγκο πωλήσεων στις οθόνες κατά 167% από χρόνο σε χρόνο, ενώ η συνολική αγορά μεγάλωσε κατά 126% την ίδια περίοδο. Η AOC έφτασε την πρώτη θέση στην αγορά στην πλειονότητα των Ευρωπαϊκών χωρών, με έως και ένα εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς 49% σε κάποιες από αυτές. Σε 18 χώρες/περιοχές, η AOC έχει μερίδιο αγοράς πάνω από 25% στις gaming οθόνες, που σημαίνει ότι μία από τις τέσσερις gaming οθόνες που πωλούνται είναι μία οθόνη AOC. ”Το τελευταίο τρίμηνο, πετύχαμε τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων gaming οθονών σε ένα τρίμηνο στην Ευρώπη και ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους πελάτες μας. Η ίδια τάση ισχύει και για ολόκληρο τον κόσμο, όπου αναδειχθήκαμε Νο1 εταιρία για gaming οθόνες. Η AOC συνεχίζει να αναπτύσσει gaming οθόνες αιχμής με τα δημοφιλή  brands AOC Gaming και premium AGON  και είμαστε και πάλι η πρώτη επιλογή των πελατών στις gaming οθόνες”, αναφέρει ο Stefan Sommer, Director Marketing & Business Management in Europe. Στην Ελλάδα, η αγορά των gaming οθονών αυξήθηκε το Q3 του 2020 κατά 90% σε ετήσια βάση, ενώ η AOC ξεπέρασε την ανάπτυξη αυτή αυξάνοντας τον όγκο της κατά 160% την ίδια περίοδο. Σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, η AOC διατήρησε την 1η θέση της στην αγορά, ενώ σε σύγκριση με το Q3 του 2019, το μερίδιο αγοράς της AOC αυξήθηκε κατά 13%, που σημαίνει ότι διατήρησε την 1η θέση της στην κατηγορία των gaming οθονών με ένα επιβλητικό μερίδιο αγοράς 48% στο Q3 του 2020. Με άλλα λόγια, κάθε δεύτερη gaming οθόνη που πουλήθηκε στη χώρα ήταν ένα μοντέλο AOC. “Στην Ελλάδα, εμείς ως AOC είμαστε ο ηγέτη της αγοράς στην κατηγορία των gaming οθονών, καλύπτοντας σχεδόν το ήμισυ της αγοράς, ακόμα και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Χάρη στη μεγάλη γκάμα προϊόντων μας συμπεριλαμβανομένης της σειράς G2 και AGON series, καταφέραμε να κερδίσουμε αύξηση της αγοράς με  σημαντικό περιθώριο,” αναφέρει ο Cristian Bucur, Sales Director AOC & MMD South East Europe.
interesting news

newsroom

Read the latest Press Releases, interviews, reviews and articles

Worldwide and Europe-wide success: AOC is world’s #1 in gaming monitors

Amsterdam, 12 January 2021 – Display specialist AOC announces that, according to the latest market figures by Context, in the third quarter of 2020, the company again holds first place in market share of gaming monitors (120Hz and above) around Europe, with a 27% market share, continuing its leading position for the past year from Q3-2019. Additionally, according to IDC Quarterly Gaming Tracker Q2 2020, AOC also has the largest market share (20%) in gaming monitors all around the world. Gaming monitors are defined as monitors with a 100 Hz refresh rate and above, which are necessary for competitive gamers to have the fastest and smoothest experience and beat their opponents. Covering a large gaming monitor portfolio with monitor sizes ranging from 21.5” to 49”, various aspect ratios (16:9, 21:9, 32:9), resolutions from Full HD up to Ultra HD and beyond (5120×1440), with refresh rates up to 240 Hz and response times as low as 0.5 ms, AOC offers a gaming monitor for users of any budget and requirements. The gaming monitor market expanded rapidly in the last quarter, with a 126% increase in volume of all gaming monitors sold compared to the same quarter of the previous year. With the launch of its first gaming monitor back in 2014 and its premium gaming brand AGON in 2016, AOC is not a newcomer to the scene and understands gamers’ passions and desires. AOC also partnered up with successful e-sports organisation G2 Esports and sponsored various gaming events all around Europe, including Red Bull and ESL tournaments, proving that its gaming monitors are stage-worthy for even the most elite gaming figures. Contributing factors to AOC’s enormous success include the award-winning G2 series, launched last year, which received gamers’ approvals and won numerous awards including “Best Gaming Monitor” and “Best Budget Gaming Monitor” for the 24” 24G2U with a 144 Hz refresh rate and a vivid IPS panel. In Europe, AOC increased its leading market share of 23% in Q3-2019 to 27% in Q3-2020 with a 4% increase year-on-year and 6% from the previous quarter (Q2-2020). This great success is also apparent by AOC increasing its volume of monitors sold by an impressive 167% year-on-year, while the total market grew by 126% in the same period. AOC reached the first position in the market in the majority of European countries, with up to a staggering 49% market share in some of them. In 18 countries/regions, AOC has a market share well over 25% in gaming monitors, meaning one out of four gaming monitors sold is an AOC monitor. ”In the last quarter, we’ve achieved our largest volume sold in a quarter in gaming monitors in Europe and give a huge thank you to all our customers. The same trend is true for the whole world, where we became the number one gaming monitor brand. AOC continues to develop cutting-edge gaming monitors with our mainstream AOC Gaming and premium AGON brands and we’re once again the customers’ first choice when it comes to gaming monitors,” says Stefan Sommer, Director Marketing & Business Management in Europe. In Greece, the gaming monitor market grew in Q3-2020 by 90% year-on-year, while AOC surpassed this growth by increasing its volume by 160% in the same period. Compared to the previous quarter, AOC kept its 1st position in the market, while compared to Q3-2019 AOC’s market share increased by 13%, which meant it maintained its 1st position in the gaming monitor category with a whopping 48% market share in Q3-2020, meaning every second gaming monitor sold in this region was an AOC model. “In Greece, we as AOC are the market leader in the gaming monitor segment, covering almost half of the market, even in difficult times like these. Thanks to our great range of products including the G2 and AGON series, we’ve managed to beat the market growth by a significant margin,” says Cristian Bucur, Sales Director AOC & MMD South East Europe.  

want to get extrovert?

let's talk!